.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جشنواره عرقگیری بهار نارنج در ساری
سرپرست سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ساری از برگزاری اولین جشنواره سراسری عرقگیری بهار نارنج طی اردیبهشت ماه سال آتی در ساری خبر داد .
به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ساري ، علیرضا حمیدی سرپرست این سازمان از برگزاری اولین جشنواره سنتی عرقگیری بهار نارنج در سطح کشور خبر داد و گفت : این جشنواره به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری در اردیبهشت ماه سال آتی در شهر ساری برگزار خواهد شد .
سرپرست سازمان پارکها و فضای سبز در ادامه ضمن بر شمردن اهداف این جشنواره ، ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی در زمینه حفظ و گسترش فضای سبز شهری را از مهمترین اهداف جشنواره دانست و اظهار داشت : شناساندن ظرفیت های مختلف گردشگری ، جلب توجه شهروندان و مسئولین به فضای سبز شهری ، حفظ و احیاء این سنت بومی و انتقال آن به نسل جدید از دیگر اهداف این جشنواره می باشد.
وی فرهنگ سازی را از مهمترین اولویت ها و برنامه های این سازمان اعلام کرد و افزود : حفظ و گسترش فضای سبز شهری منوط به همکاری کلیه مسئولین و شهروندان محترم در این بخش است .
حمیدی همچنین از برگزاری جشنواره سبز یاوران با همکاری مدرسه تخصصی قرآن امام خمینی (ره) طی ماه آینده خبر داد و بیان داشت : این برنامه به منظور آشنایی کودکان و خردسالان با مباحث مربوط به حفظ فضای سبز شهری اعم از درختان ، گلها و چمن ها در قالب اجرای برنامه هایی متنوع برگزار می شود .

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.742 seconds.